KINO PGE / PGE CINEMA
09.00: BATMAN , reż|dir Lambert Hillyer, 17′
09.00: OLDBOY, reż|dir Chan Wook Park, 120′
11.45: THORVALDSEN, reż|dir Carl Th. Dreyer, Preben Frank, 11′
14.00: BABCIA (Grandmother), reż|dir Brillante Mendoza, 110′
16.15: NA PÓŁNOC (Northless), reż|dir Rigoberto Perezcano, 94′
18.30: ORLY, reż|dir Angela Schanelec, 84′
09.45: DEKALOG X (Decalogue Ten: Thou Shalt Not Covet Thy Neighbor’s Goods), reż|dir Krzysztof Kieslowski, 57′
09.45: OŚWIADCZENIE (Statement), reż|dir Jerzy Stuhr, 39′
12.00: LEKCJA KINA (CINEMA LESSON – Lech Majewski), reż|dir , 90′
14.00: WIĘZIEŃ RIO (Prisoner of Rio), reż|dir Lech Majewski, 105′
16.15: PÓŁ KRÓTKO, PÓŁ SERIO 7 (SOME LIKE IT SHORT 7), 97’
- EXTROSPEKCJA, reż|dir Stephanie Sergeant, 4′
- POTWIERDZENIE (Proof), reż|dir Arczi, 5′
- SZELEST (The Whisper), reż|dir Leszek Korusiewicz, 20′
- POD ŚWIATŁO (Against The Light), reż|dir Paul Handley, 26′
- HUMPTY DUMPTY JEST POPLĄTANY (Humpty Dumpty is Scrambled), reż|dir Yuriy Sivers, 3′
- ZERO, reż|dir Jace Junggyl Kim, 4′
- ODMĘT (The Whirl), reż|dir Jonas Matzow Gulbrandsen, 15′
- MC CZŁOWIEK Z WINYLU (MC. Man of Vinyl), reż|dir Bartosz Warwas, 20′
18.30: PÓŁ KRÓTKO, PÓŁ SERIO 8 (SOME LIKE IT SHORT 8), 90′
- DANNY BOY, reż|dir Marek Skrobecki, 10′
- ZUZANNA, reż|dir Daria Kopeć, 17′
- HANOI-WARSZAWA (Hanoi-Warsaw), reż|dir Katarzyna Klimkiewicz, 27′
- TRICKSTER, reż|dir Alekxander Pohl, 15′
- W PĘTACH GORSETÓW (Chained by Corstes), reż|dir Barbara Szewczyk, 22′
20.30: BATMAN (1943), reż|dir Lambert Hillyer, 17′
20.30: KONIEC ŚWIATA (Southland Tales), reż|dir Richard Kelly, 145′
KINO POD SREBRNĄ GWIAZDĄ – MAŁY RYNEK / CINEMA UNDER SILVER STAR – SMALL MARKETPLACE
21.00: MILLHAVEN, reż|dir Bartek Kulas, 7′
21.00: LOURDES, reż|dir Jessica Hausner, 96′
22.00: DANNY BOY, reż|dir Marek Skrobecki, 10′
22.00: POZWÓL MI WEJŚĆ (Let the Right One In), reż|dir Tomas Alfredson, 114′
21.00: EXTROSPEKCJA, reż|dir Stephanie Sergeant, 4′
21.00: SZTUKA PŁAKANIA (The Art of crying), reż|dir Peter Schønau Fog, 106′
19.00: JA TEŻ (Me too), reż|dir Antonio Naharro, Álvaro Pastor, 103′